Főoldal NaturMarket MagazinSzállítási és áruház információk Hírlevelek Regisztráció Akciók Ügyfélszolgálat  Kosár: kosar

HAJHULLÁS ELLEN MEGFÁZÁS ELLENSZŐLŐMAG HOMOKTÖVIS ECHINACEA  PROPOLISZ GRÁNÁTALMAFOGYÓKÚRA  

»»»»» Felhasználó
Főoldal » Étrend kiegészítés » Étrend-kiegészítők » Antioxidáns készítmény » EVERLIFE RESVERO FORTE KAPSZULA
KATEGÓRIÁK
Saját menü
FACEBOOK

EVERLIFE RESVERO FORTE KAPSZULA




EVERLIFE RESVERO FORTE KAPSZULA
ResVero Forte kapszula - resveratrol tartalmú étrendkiegészítő szív és érrendszeri betegségek megelőzésére

A ResVero Forte kapszula azt a resveratol kivonatot tartalmazza, amely ezidáig az első és egyetlen olyan készítmény, amelynek hatékonyságát humán klinikai vizsgálat igazolja.

A ResVero kapszula növenyi eredetű (Polyganum cuspidatum, vagy Vitis vinifera), tisztított t-resveratrolt tartalmaz klinikai vizsgálatban megállapított dózisban.

A resveratrol manapság az egyik legfelkapottabb és legtöbb jótékony hatással bíró növényi eredetü hatóanyag.

Felfedezése az úgynevezett ‘Francia paradoxon" jelenséggel kapcsolatos, amelynek lényege, hogy a magas zsírfogyasztás ellenére a franciáknál a legkevésbé gyakori a szívinfarktus előfordulása Európában.
Mára már kiderült, hogy ez a jelenség a franciák vizsonylag magas vörösbor fogyasztásával, illetve a francia vörösborokban nagyobb mennyiségben megtalálható t-resveratrol élettani hatásaival magyarázható.

Vizsgálatok igazolják, hogy a resveratrol valóban javítja a szív úgynevezett prekondiciónálását, azaz csökkenti az ischemiás szívbetegség (pl. a szívinfraktus) következményeit, ill. előfordulási gyakoriságát, de csökkenti az artériák öregedéssel, helytelen táplálkozással és életmóddal kapcsolatos merevedését és meszesedését is.

További vizsgálatok derítettek fényt a resveratrol számos más kedvező hatására: gyulladásgátló, rákellenes, csökkenti az inzulin rezisztenciát, növeli az oxidatív stresszel szembeni elenállóképességet és - állatkísérletekben - lassítja az öregedést.

A híres Harvard Egyetem is több vizsgálatot végzett a resveratrol hatásainak vizsgálatára.
A resveratrol molekula pontosabb hatását emlősökön is vizsgálandó, a kutatók középkorú egereket fogtak kalóriadús étrendre, amelynél az energiabevitel 60%-át zsírban biztosították a rágcsálóknak.
Az egerek megváltozott táplálkozása pontosan olyan egészségügyi problémákat okozott, amelyek az egészségtelenül táplákozó emberek esetén is gyakoriak. Így nőtt az elhízás és a cukorbetegség kialakulásának veszélye, valamint növekedett a szívroham kockázata. Az a rágcsáló, amely rendszeresen kapott resveratrolt, ugyan nem fogyott le, de csökkent glükóz szintje, egészségesebb máj és szívműködést figyeltek meg nála, valamint javultak a motorikus képességei is.

A kutatók meglepetten tapasztalták, hogy hat hónap után a resveratrol ellensúlyozta a kalóriadús táplálkozás szinte összes negatív hatását.

Ennek hatására az Egyesült Államokban a resveratrol, bár ezt humán vizsgálat még nem igazolta, de mégis az első számú élethosszabbító slágertermék lett.

Kinek ajánljuk?

Ajánljuk tiniknek, középkorúaknak és az idősebb korosztály számára , mindazoknak, akik rendszertelenül és egészségtelenül táplálkoznak, esetleg túlsúlyosak, mégis szeretnének tenni egészégük érdekében. A ResVero Forte szedésével csökken az elhízás és a cukorbetegség kialakulásának veszélye valamint kutatások szerint hat hónap folyamatos alkalmazása ellensúlyozta a kalóriadús táplálkozás szinte összes negatív hatását.

A ResVero Forte kapszula használata:

Egy kapszula naponta. Egy doboz ResVero 30 db tablettát tartalmaz, amely egy hónapra elegendő mennyiség.

Hasonló termékek Fontos figyelmeztetés :

Az oldalon található összes ár BRUTTÓ ÁR tehát tartalmazza az ÁFÁ-t.
webáruház készítés: deadhorse.hu